miercuri, 17 octombrie 2012

"U" Mobitelco 89-73 BC Miercurea Ciuc

"U" Mobitelco a castigat partida de pe teren propriu, impotriva formatiei BC Miercurea Ciuc, cu scorul de 89-73. Elevii antrenati de Niksa Bavcevic au condus pe tot parcursul meciului.

Pentru "U" Mobitelco au marcat: Todorovic 19, Nikolov 18, Wright, Barnette 11, Baciu 9, Nakic 6 , Ciotlaus 6, Hallik 2, Pogacean 2, Gheorghe 2.
A mai jucat: Alex Pop 1 pasa decisiva.

Pentru BC Miercurea Ciuc au marcat: Bubalo 15, Dupre 12, Filipovic si Henifin cate 11, Corpodean 9, Dogaru 7, Vita si Avalic cate 4.

Declaratii:

"Este al doilea meci acasa in care adversarul nostru joaca in permanenta zona, incercand doar sa ne incetineasca jocul. Nu este usor sa joci impotriva unui asemenea adversar, esti obligat sa deschizi jocul pentru aruncarile de trei puncte si sa iti intre 5-6 aruncari, sa fortezi adversarul sa treaca la om la om. Ei nu au facut trecerea, insa sunt multumit de reactia baietilor mei. Ne-am distantat la 30 de puncte si am inrodus in teren copiii, pentru ca ei au nevoie de minute de joc. Am reusit sa le dau celor tineri 30 - 35 de minute de joc in total, ceea ce este foarte bine. Am tinut cont si de faptul ca incepem o serie foarte dificila cu Timisoara si Poiesti, apoi in deplasare la Medias. Am odihnit astfel baietii si am dat copiilor minute de joc, consider ca este mult mai important sa joace tinerii, decat sa invingem la 30 de puncte. Au fost doua victorii logice, cu Dinamao si Ciuc, sunt multumit de victoria de la Sibiu. Sigur, acum, cu aceste trei victorii suntem in top, insa, din pacate pentru noi, echipa va fi la capacitate maxima abia peste doua saptamani, asa ca va trebui sa trecem peste aceste trei meciuri in aceste conditii" (Niksa Bavcevic).

"Am stiut ca vom castiga, am fost hotarati sa jucam intens, si ne gandim deja la urmatorul meci, cel cu Timisoara. Stim ca putem juca mai bine, trebuie sa doar sa muncim mai mult si sa executam in meci tot ce facem la antrenamente. Stiu ca urmeaza o serie de meciuri foarte dificile, trebuie sa ramanem concentrati si totul va fi bine" (Sean Barnette).




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu