joi, 11 octombrie 2012

"U" Cluj 58-53 Olimpia Brasov

Universitatea Cluj s-a impus pe propriul teren cu scorul de 58-53, impotriva jucatoarelor de la Olimpia Brasov. Partida a contat pentru etapa a IV-a a Diviziei A de baschet feminin. "Studentele" antrenate de Florin Covaciu au avut parte de un joc foarte disputat in compania brasovencelor care au condus dupa prima repriza cu scorul de 32-25. Dupa pauza baschetbalistele noastre au inceput sa se impuna in joc si s-au apropiat pe tabela. Cu doar doua minute inainte de final, "U" Cluj a reusit egalarea si apoi au preluat conducerea. Ultimele doua lovituri executate de Kata Meszaros au stabilit rezultatul  in favoarea echipei noastre. Antrenorul Florin Covaciu a inceput partida cu Pricop, Vincze, Ferenczi (cpt.), Frieson, Precup. Au mai jucat Meszaros, Al Shaar, A. Pop, N. Pop.Principala marcatoare pentru echipa clujeana a fost Flavia Ferenczi cu 29 de puncte si un index de 19 la eficienta.

Marcatoare "U" Cluj: Flavia Ferenczi 29, Andreea Pop 12, Kata Meszaros 11, Andrea Vincze, Adriana Pricop si Daphnee Frieson cu cate 2 puncte.

Marcatoare Olimpia Brasov: Brittany Mingo 15, Gabriela Cursaru 15, Biljana Stjepanovic 12, Melanie Thornton 6 si Ekaterina Tatarinova 5.

Declaratii:

"O victorie grea, mai ales ca ele vin dupa un succes in fata Alexandriei, echipa care ne-a eliminat in Cupa Romaniei. S-a vazut ca fizic am fost peste ele, am luptat pana la capat si le-am invins". (Florin Covaciu)

"A fost un meci greu, ele au invins la Alexandria, ceea ce ne bucura si mai mult ca noi am castigat. Ne-am ambitionat la pauza si cu ajutorul lui Dumnezeu am castigat". (Flavia Ferenczi)
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu