luni, 29 octombrie 2012

"U" Cluj 1-3 VCM LPS Piatra Neamt

Echipa de volei masculin Universitatea Cluj a fost invinsa pe propriu de VCM LPS Piatra Neamt, in cadrul unei partide care a contat pentru etapa a IV-a a Diviziei A1, scor 1:3. Voleibalistii antrenati de Bogdan Tanase n-au fost insa prada usoara pentru echipa din Patra Neamt. Primul set a fost castigat de oaspeti la 15, al doilea la 21 iar in setul trei "studentii" s-au impus cu 25:23. Din pacate, in ultimul act VCM Piatra Neamt s-a impus la 17 si a castigat partida. La finalul jocului antrenorul "U" Cluj Bogdan Tanase a declarat: "Am intalnit o echipa foarte bine organizata, cu jucatori experimentati. Noi am inceput slab meciul, am reusit apoi sa revenim dar am comis unele greseli care ne-au costat meciul. Nu vreau sa vorbesc despre ele, nu fac analize dupa meci, dar poate am fi reusit sa castigam macar un punct. Asta este, ma bucur insa ca jocul sportivilor mei este unul ascendent si astazi a fost mai bun decat in alte meciuri”. In etapa urmatoare, "studentii" joaca in deplasare impotriva formatiei CVM Tomis Constanta. Partida este programata sambata, 3 noimebrie 2012, de la ora 17:00.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu