luni, 22 octombrie 2012

"U" Jolidon 25-30 ETO Gyor Audi

"U" Jolidon a pierdut partida cu numarul 2 din grupele Ligii Campionilor la handbal feminin. Clujencele au practicat un joc frumos dar au fost infrante in fata jucatoarelor echipei ETO Gyor Audi, din Ungaria cu scorul de 25-30, la pauza 13-20.


Marcatoare "U": Senocico 7 goluri, Tivadar 4, Dincă 4, Vădineanu 3, Chintoan 2, Safta 2, Cartaş 2, Paraschiv 1
Au mai evoluat: Florea, Tetean, Ţurcaş

Marcatoare Gyor: Loke 8 goluri, Lekic 8 (1 din 7m), Gorbicz 3 (1 din 7m), Amorim 3, Redei-Soos 3, Orban 3, Kovacsics 1, Radicevic 1
Au mai evoluat: Tervel, Szepesi

Declaratii: 

"A fost foarte greu, am întâlnit un adversar mult mai experimentat. Nu ne aşteptam la o victorie, ci să facem un meci cât mai bun. Per total, sunt mulţumită. Fanii au fost extraordinari. De cum am intrat în sală mi s-a făcut pielea de găină. Puteam mult mai mult, dar am pierdut. Mai avem mult de lucru, suntem abia la început în această competiţie" (Mihaela Senocico)

"Aşteptam altceva de la fete, au răspuns doar pe jumătate din ceea ce le-am cerut şi până la urmă am pierdut. Felicit echipa adversă, nu degeaba are acest palmares, le felicit şi pe fetele mele, care au încercat să ţină piept unui asemenea adversar. Nu sunt în măsură să comentez arbitrajul, mă concentrez asupra jocului echipei mele. Superioritatea adversarului a fost clară, am avut un început ezitant, este un paradox. Se întâmplă ceva ori cu fetele, ori cu mine, Când ratezi atâtea situaţii de "unu la unu" ceva nu este în regulă. Acum opt ani şi ceva, la Piatra Neamţ, veneau vreo 47 de spectatori dintre care 40 mă înjuram. Ceea ce am văzut astăzi în sală a fost extraordinar. Nu am mai văzut aşa ceva. Le mulţumim din suflet fanilor şi îi aşteptăm la meciuri în număr cât mai mare, mai ales la cel cu Podravka. Ne batem cu ele în această grupă, avem un război cu ele încă din 2007, când ne-am scos din Europa" (Gheorghe Covaciu)







































 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu