duminică, 6 ianuarie 2013

"U" Mobitelco 75-61 CSM Oradea

"U" Mobitelco s-a calificat in final four-ul Cupei Romaniei dupa ce a invins cu scorul de 75-61, pe CSM Oradea.

Pentru "U" au marcat: Wright 18, Nikolov, Ross 13, Djapa 13, Barnette 11, Silvasan 4, Baciu 2.

Pentru Oradea au marcat: Franklin 19, Dillon 14, Pesic 13, Stefanovic, Topchov si Tibirna 4, Maric 3.

Declaratii:

"Dupa primul meci cu Oradea, in care am jucat bine, am stiut ca in cel de-al doilea va trebui sa jucam si mai bine. Personal, nu am mai evoluat de mult timp intr-o echipa care sa aiba o asemenea chimie, sunt incantat ca joc alaturi de acesti baieti. Sper ca vom evolua la fel cu orice echipa si ca vom avea prestatii bune si in Final Four. Eu sunt pregatit sa ajut echipa si sa fac tot ce tine de mine. Orasul imi place mult, este comparabil cu toate celelalte orase in care am jucat pana acum, oamenii sunt draguti, totul este ok" (Dalibor Djapa).

"Am reactionat bine in momentele cheie, cred ca per total a fost cel mai bun meci al nostru din acest sezon. Cred ca meritam cu prisosinta victoria, am dominat la recuperari, am avut o multime de pase decisive, jocul a mers bine. Vreau sa le multumesc fanilor, sala a fost superba, dar doresc sa le multumesc si suporterilor de la Oradea care au venit la meci. In aceasta seara, am avut parte de o atmosfera excelenta pentru baschet. Cheia jocului a fost apararea noastra, am tinut liderul la zi al campionatului la 61 de puncte marcate. In primul rand, trebuie felicitati baietii, am pregatit acest meci foarte punctual si totul a fost bine. Am avut o mica criza in joc cand D.J. a fost pe banca, insa in restul timpului am fost la conducerea meciului. Putem fi foarte multumiti, mai ales in privinta determinarii jucatorilor. Sa nu uitam si ca Djapa nu este inca pus la punct cu pregatirea fizica, inca nu este familiar cu sistemele noastre de joc. Mai departe, suntem patru echipe in FInal Four si, deci, in mod logic, avem 25 la suta sanse de a castiga trofeul. Toate celelalte echipe care s-au calificate sunt foarte puternice, ceea ce ne arata din nou valoarea ligii romanesti de baschet. In privinta lui Wesley Channels, mai avem timp de gandire inca doua zile, vom vedea ce decizie vom lua" (Niksa Bavcevic).

"Multumesc celor de la baschet pentru invitatie. Intotdeauna am simtit atractie pentru Sala Sporturilor din Cluj, inca din facultate am avut relatii bune cu acest sport, cu domnul Horia Pop, in sensul ca am cam lipsit de la aceste ore, insa dansul m-a inteles intotdeauna. A fost un meci bun, ma bucur ca le-am purtat noroc si sper sa fie un an bun si pentru noi, cei de la fotbal" (Marius Poposcu, antrenor "U" fotbal)

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu