sâmbătă, 8 decembrie 2012

"U" Mobitelco 87-92 CSM Bucuresti

"U" Mobitelco a pierdut in prelungiri meciul disputat pe teren propriu, impotriva echipei CSM Bucuresti. Scorul la finalul timpului regulamentar a fost 73-73, iar dupa prelungiri 87-92, formatia din Bucuresti castigand partida.

Pentru "U" au marcat: Wright 19, Silvasan 18, Nikolov 17, Baciu 12, Ross 7, Barnette 6, Nakic 6, Todorovic 2.

Pentru CSM au marcat: Martinic 24, Sheperd 22, Bosnjak 14, Kandic 12, Pupovic 6, Sir 6, Santa 4, Carutasu 4.

Declaratii:

"E prea devreme sa ma pronunt asupra meciului, sunt foarte dezamagit ca am pierdut... Stiam ca ne asteapta o serie de cinci meciuri foarte grele si partidele de acasa trebuiau neaparat castigate. Am luat decizii proaste in unele momente ale jocului, cred ca nu am profitat de unele mismatchuri pe care le-am avut pe parcursul meciului. Nu am stiut sa profitam de avantajele pe care le-am avut, am atacat prost zona, sunt multe, nu pot sa imi dau seama. Conteaza foarte mult aceasta infrangere, e foarte dureroasa si ne poate costa, daca nu campionatul, calificarea in play-off! Norocul nostru este ca mai avem multe sanse sa ne revenim, campionatul inca nu e incheiat, nici macar turul, insa trebuie sa muncim, sa fim mai inteligenti si sa fim mai `echipa`, sa ne dorim mai mult victoria" (Mihai Silvasan)

"Este foarte dificil sa vorbesc, mi-a fost greu sa le vorbesc si baietilor in vestiar, pentru ca moralul nostru este complet la pamant. Baietii aveau lacrimi in ochi, nu ne vine sa credem ca se intampla asa ceva! Nu cred ca este un accident, nu cred ca este ceva nou. Nu stiu ce se intampla aici, imi da de gandit, poate ca eu si jucatorii mei nu suntem obiectivi, dar ati vazut si reactia publicului. Cred ca arbitrii, cu deciziile lor, au influentat meciul de astazi. Nu am jucat extraordinar, dar am luptat mult, am avut 46 de recuperari, baietii mei au facut risipa de energie, am aruncat bine de trei puncte! Poate ca nu am avut procentaje bune la libere, dar cred ca am terminat meciul cu cifre mai bune ca ei, dar am pierdut din nou! Nu pot pricepe cum de se intampla ca faulturi clare nu sunt vazute, sunt criterii complet diferite aplicate echipelor! Nu inteleg de ce! Cu aceiasi arbitrii am avut aceleasi probleme la Timisoara, acum este a doua oara cand pierdem pe teren propriu in prelungiri, dupa meciul cu Ploiesti! Chiar daca nu au fost meciuri excelente, baietii au jucat cat de bine au putut, au dat toata energia din ei, ne-am dat sufletul pe teren si cine decide meciurile? In Romania, nu e important cine joaca, ci e important cine fluiera! Asa ceva nu exista in nicio tara! Pur si simplu nu pot intelege cum poti sa faci asa ceva in fata unui asemenea public, nu pot pricepe de ce o fac?! Aici nu vorbim de o greseala, vorbim de foarte multe greseli, de criterii complet diferite de interpretare! In mod cert, arbitrii au facut diferenta!" (Niksa Bavcevic)














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu