vineri, 9 noiembrie 2012

"U" Mobitelco 71-60 Timba Timisoara

"U" Mobitelco a castigat meciul disputat pe teren propriu in compania formatiei Timba Timisoara cu scorul de 71-60.

Pentru "U" au marcat: Barnette 19, Wright 14, Nikolov 11, Silvasan 11, Baciu 10, Todorovic 4, Hallik 2.
Au mai jucat: Nakic, Kuti

Pentru Timba au marcat: Grubisic 14, Johnson 13, Stojakovic 10, Huckaby 6, Glynn 6, Mihuti 6, Milovic 5.

Declaratii:

"A fost un meci special pentru Tyler, am vazut cu totii ce inseamna el pentru Cluj si cat de mult il apreciaza fanii. Meciul in sine, a fost unul greu pentru ca, desi am avut antrenamente puternice toata saptamana, nu am putut transfera energia de acolo in meci" (Sean Barnette)

"Sunt multumit ca am putut sa ii oferim o victorie la despartirea de Tyler, dar nu sunt satisfacut de jocul nostru. Din nou, pentru a treia oara dupa meciul cu Ciuc si cel cu Dinamo, adversarul vine si joaca zona. Am incercat, din pacate, doar jocul de afara, suturile de la distanta, lucru care, desigur, a fost gresit. Avem aruncatori buni, putem ataca zona, insa astazi nu am avut deloc rabdare, am aruncat dupa decizii pripite, individuale. In sfertul trei, cand am pasat mai repede si cand am executat schemele mai repede, ei au schimbat rapid din defensiva zona, insa pe urma au trecut din nou la ea si nu am reactionat nicicum, a trebuit sa muncim pentru victorie. Timba are o echipa buna si, dupa cum am mai spus, nu trebuie sa subestimam niciun adversar" (Niksa Bavcevic)

"Atmosfera a fost speciala! Din pacate, nu s-a terminat asa cum credeam cu totii ca se va termina, insa aceasta seara a fost una speciala pentru Cluj, pentru echipa, pentru mine. Am primit o minge de aur, practic pentru mine sunt doi ani comprimati in ea! Sunt bucuros ca am reusit sa castigam in aceasta seara, Mircea, antrenorul si toata lumea au vrut aceasta victorie pentru a-mi oferi mie o seara speciala. Ati fost, cu totii, minunati si nu o sa uit niciodata experienta pe care am avut-o aici, la Cluj. Dupa ce ma intorc acasa o sa... mananc multa mancare, o sa ma odihnesc si o sa imi limpezesc mintea. In cateva saptamani o sa ma decid ce voi face" (Tyler Morris)




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu