miercuri, 11 septembrie 2013

Conferinta de presa "U" Mobitelco

"Suntem dupa o luna si jumatate de la inceputul pregatirii, am avut turneul de la Sibiu si apoi in Serbia. In Serbia a fost un turneu util, in care am putut sa construim mai bine jocul nostru si sa vedem ce greseli am facut. Suntem destul de maturi si experimentati pentru a ne putea repara greselile. Urmeaza de maine si pana sambata, turneul de la Cluj. Ma simt ca si cum ar fi primul meu meci in Cluj. Imi e dor de fanii nostri, imi e dor sa le arat tricoul meu iubit cu "U" Mobitelco, o sa fie un moment emotionant. Vrem sa contruim o atmosfera foarte buna de la inceput si vrem sa invitam fanii si suporterii sa umple sala. Noi vom da totul pe teren, vrem sa jucam un baschet bun, un baschet fizic si o sa punem suflet pe teren. La turneu, dupa stiti va veni o echipa din Serbia, o echipa din Ungaria, care joaca in Eurochallenge si Timba Timisoara. Luam fiecare meci pe rand, este un turneul de pregatire. Nu cred ca exista echipe slabe in acest campionat, dupa parerea mea sezonul trecut a fost cel mai echilibrat campionat si trebuie sa fim pregatiri. Faptul ca ramanem cu 14 echipe in campionat cred eu ca este bine, daca sunt 14 echipe de calitate" (Branko Cuic)




"De cand au inceput meciurile de pregatire, de la Sibiu si din Serbia nu am putut conta pe tot lotul de jucatori din diferite motive. Am incercat, in decursul celor 7 meciuri pe care le-am jucat pana acum in pregatiri mai multe formule de echipa si sa ii  folosesc pe toti jucatorii. Sunt multumit te modul cum au reactionat jucatorii fiecare si-a facut datoria atunci cand a fost in teren.La Turneul de la Cluj nu voi putea folosi toti jucatorii. Hargrove va veni maine la Cluj, dar nu va juca in primul meci sper sa il folosesc de la al doilea meci.Alex Pop este sub tratament cu atibiotice si nu poate face efort timp de cinci zile. Acest turneul este o ultima repetitie inainte de Cupa Romaniei. Pentru mine orice meci este important si dorim sa castigam toate meciurile, dar le luam treptat. Incercam la acest turneul in primul rand sa remediam greselile din Serbia dar nu ascund faptul ca mi-as dori foarte mult sa castigam turneul si de acum sa castigam toate partidele. Situatia din campionatul Romaniei este asa cum este vor fi doar 14 echipe important este ca aceste echipe sunt puternice si nu va exista nici un meci usor, indiferent ca este acasa sau in deplasare" (Dorin Pintea)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu